ZAPRASZAMY DO ZAMIESZKANIA W NASZYM INTERNACIE
ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 IM. CECYLII PLATER-ZYBERKÓWNY
W PIASECZNIE
REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2022/23
Zasady rekrutacji
- O przyjęcie do Internatu może ubiegać się każdy uczeń kształcący się poza miejscem stałego zamieszkania, w szkole której organem prowadzącym jest Powiat Piaseczno.
- W pierwszej kolejności do internatu przyjmowani są:
- uczniowie Zespołu Szkół Nr 3;
- uczniowie kontynuujący zamieszkanie w internacie;
- w miarę wolnych miejsc uczniowie innych szkół średnich, których organem prowadzącym jest Powiat Piaseczno.
- W przypadkach szczególnie uzasadnionych warunkami zdrowotnymi, rodzinnymi i wychowawczymi do internatu może być przyjęty uczeń posiadający zameldowanie w Piasecznie.
- Postępowanie rekrutacyjne prowadzone jest na podstawie wniosku złożonego przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego w porozumieniu
z rodzicami. - Uczniowie, którzy starają się o zamieszkanie w internacie w nowym roku szkolnym, składają podanie zgodnie z podanymi terminami rekrutacji.
- Przyjęcia do internatu odbywają się także w ciągu całego roku szkolnego w miarę wolnych miejsc.
- O przyjęciu w ciągu roku szkolnego decyduje Kierownik Internatu w porozumieniu i za akceptacją Dyrektora Zespołu Szkół Nr 3.
- Dokumenty potrzebne do rekrutacji znajdują się w sekretariacie szkoły lub pokoju wychowawców w budynku internatu ( I piętro).
- Wniosek o przyjęcie do internatu można również złożyć w formie podania.
- Miejsce składania dokumentów odbywa się w formie elektronicznej– adres @ podany na stronie Zespołu Szkół nr 3 i osobiście ( sekretariat szkoły lub pokój wychowawców w internacie – I piętro ).
- Decyzję o przyjęciu do internatu podejmuje powołana przez dyrektora szkoły komisja rekrutacyjna.
- Uczniowie, którzy mieszkali w internacie, ale nie przestrzegali Statutu Szkoły i Regulaminu Internatu mogą być przyjęci do placówki warunkowo, po podpisaniu kontraktu wychowawczego.
Terminy składania podań
Złożenie wniosku, podania (podpisanego przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna).
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym 19 maja – 31 sierpnia
Termin w postępowaniu uzupełniającym 31 sierpnia – 16 września
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych nastąpi w dniu 31 sierpnia.
Dodatkowo-lista osób przyjętych do Internatu znajdować się będzie na tablicy ogłoszeń /parter – budynek szkoły/.
Dopuszcza się podanie wyników rekrutacji w formie list kandydatów do publicznej wiadomości na stronie internetowej.
Preferowane są dokumenty złożone osobiście ze względu na ich czytelność.
Kierownik Internatu
Małgorzata Nowak